Richard Millington tweede keynotespreker CSN conference

Schermafbeelding 2015-02-24 om 02.27.27

Richard Millington (London) is als online community consultant de afgelopen 9 jaar voor tenminste 10 succesvolle communities verantwoordelijk geweest. Als je zakelijk of prive met online communities te maken hebt, er graag meer over wilt weten of als Community Manager werkt of wilt werken, dan is Millington de eerste die je moet zien.
Via zijn populaire blog Feverbee, dat gelezen wordt door zo’n 4000 community experts wereldwijd en in de top 10 van marketing blogs in Engeland staat, geeft hij dagelijks praktisch advies omtrent online communities en community management.

Waarom zou je als organisatie een succesvolle online community ontwikkelen en hoe pak je dat aan?
Succesvolle online communities bieden organisaties en bedrijven veel voordelen. Ze bestaan voor langere periodes, verhogen de loyaliteit, maken nieuwe business met bestaande klanten sneller mogelijk, zorgen voor uitstekende mogelijkheden van werving en kunnen kostbare feedback op producten, diensten en marketing genereren.

Het probleem is dat maar weinig organisaties weten hoe je een succesvolle community kan ontwikkelen. Internet staat vol met voorbeelden van dure platformen met stille, inactieve of dode communities. De grootste merken maken vaak de grootse fouten. De grootte van het merk of het budget is namelijk niet de beslissende factor wanneer het gaat om het ontwikkelen van een community die actief, relevant en succesvol is en blijft.

Tijdens CSN Conference op 10 februari 2011 vertelt Richard waarom de meeste organisaties juist niet moeten proberen een community te ontwikkelen, waarom veel communities niet van de grond komen of mislukken, wat communities een organisatie kunnen bieden en, het allerbelangrijkste, hoe je een succesvolle community voor je organisatie kan ontwikkelen. Tenslotte zal Richard een beeld schetsen van de toekomst van online communities en community mangement. Hoe zal de impact van technologie zijn? Wat zien we nu al gebeuren in de markt? Wat moet je vandaag doen om je voor te bereiden op morgen? Neem contact met ons op voor meer informatie.